Monday, March 23, 2020

BBM3410Satu2020: Prof Like IG

Assalamualaikum semua. Tadi nak cerita, tengah seronok-seronok tengok running man episod harini, tiba-tiba naik notis dekat telefon nama instagram prof. PROF DAH LIKE GAMBAR DEKAT INSTAGRAM WEH😭😭😭. Nak nangis terharu pun ada. Rasa macam artis like gambar kita weh. Dia punya teruja tu lain macam tahu tak. Saya yang tengah tengok running kan terus stop tengok pastu pergi instagram. Aip tak nak percaya ke kata-kata saya ni? Saya tak tipu tau, ada bukti... Jap jak tunjuk. Tapi dapat like je la, komen takde lagi. Mungkin ayat-ayat saya dekat instagram tak power untuk prof komen. Takpe usaha tangga kejayaan. Kita cuba lagi lain kali yeπŸ€“πŸ™†πŸ»‍♀️. Di bawah post ni saya ada sertakan bukti screenshot tersebut. Sekian.



 

 

No comments:

Post a Comment