Wednesday, March 23, 2022

covid is real

 22 Mac 2022 tarikh di mana aku terkena. Hmm ingatkan demam dan selesema biasa ternyata tidak ye. Pada awal kerja hari Ahad selesema je. Pastu malam tu tidur awal la even tak habis waktu kerja lagi. Sekali esok pagi bangun extra kau dapat demam sekali. Buat rtk dua kali negatif. Pastu gi la ambik mc sbb tak larat nak kerja Isnin tu. Tiba hari Selasa tak sihat-sihat lagi. Aku pun apalah, buat rtk untuk kali ke seterusnya. BOOM sekali positif. hmmm sedih dia hanya Tuhan yang tahu. Hmm risau dengan kesihatan abah. Aku tak nak jadi pembawa. hmmm nasib baik ada mama dan ika untuk jaga. Aku pun cepat-cepat kuarantin bilik. uwaa terseksa ye terkurung. Harini masuk dua hari aku duduk bilik. Boleh tahan bosan ye. tapi mujur ada kerja nak buat. Aku ada report li nak kena siapkan. 


Report ni padahal boleh buat dulu-dulu dah tapi tu la. Suka sangatkan tangguh. hahaha kan dah mendapat. 


Ni yang kedua aku buat. line dia nipis sikit. Tapi result yang ni lama nak mati nak tunggu. Buat orang saspen je


ni result mula-mula masa tunjuk positif. tebal kemain dia punya line. Aku punya tak percaya sampai dua kali tau aku buat test. haih...

No comments:

Post a Comment